Identitate vizuala

Echipa CRI dispune de o experiență vastă în promovarea proiectelor cofinanțate din fonduri europene. Astfel veți avea atât garanția unei lucrări de cea mai bună calitate cât și siguranța că materialele publicitare produse vor respecta întocmai normele de identitate vizuala impuse de către Uniunea Europeana.

Mai jos gasiti o lista cu cele mai des utilizate mijloace de promovare:
  • Pliante
  • Flyere
  • Postere
  • Print de mari dimensiuni
  • Carti de vizita
  • Foi cu antet
  • Brosuri / Cataloage
  • Etichete autocolante
  • Plicuri
  • Servicii Foto

Pliante

Dimensiunile uzuale sunt A3 deschis/ A4 inchis, A4 deschis / A5 inchis, A5 deschis / A6 inchis sau tip DL inchis cu 2 biguri (210 x 100 mm). – pliantele cu 2 biguri pot fi impaturite de tip Concerto sau Trifold.

Pliantele pot fi produse pe suport lucios sau mat de diferite grosimi. De asemenea se recomanda plastifierea acestora pentru a conferi un aspect mult mai pretios lucrarii.

 

Postere

Dimensiunile uzuale sunt SRA3, A3 , A4.

Posterele pot fi produse pe suport lucios sau mat de diferite grosimi. De asemenea se recomanda plastifierea acestora pentru a conferi un aspect mult mai pretios lucrarii.

Print de mari dimensiuni

Dimensiunile variaza in functie de locatia unde vor fi amenajate. Dimensiunea minima este A0. Aceste printuri pot fi produse pe o gava variata de suporturi, in functie de intrebuintarea lor.

 

Brosuri / Cataloage

Brosurile de prezentare si cataloagele tiparite sunt articole tipografice complexe menite sa sustina activitatiile si servicile realizate. Necesitand o conceptie grafica deosebita, aceste produse determina impunerea unor conditii de calitate atat pentru tiparire cat mai ales pentru realizare grafica si finisaj.

Servicii Foto

Fotografie de studio, Fotografie de produs, Fotografie corporate, Evenimente media.